Poštovani korisnici usluga Sava neživotnog osiguranja,
Ukoiko želite da nam uputite prigovor, molimo Vas da u nastavku pogledate u kojim slučajevima i na koje sve načine to možete učiniti.
Prigovor društvu za osiguranje korisnik usluge osiguranja može podneti ako je nezadovoljan pružanjem usluga društva, a naročito u vezi sa ugovorom o osiguranju. Prigovor se društvu za osiguranje može podneti zbog povrede prava ili interesa u vezi s radom društva, a naročito u vezi sa:
- postupanjem društva za osiguranje, odnosno lica koje za društvo obavlja poslove zastupanja u osiguranju
- odlučivanjem društva za osiguranje u vezi sa ugovorom o osiguranju ili njegovim izvršavanjem.
Prigovor se podnosi isključivo pismenim putem. Podnetim prigovorom se pokreće postupak ponovnog razmatranja predmeta, ukoliko se prigovor odnosi na rešenje štete.
Prigovor možete podneti:
- pismenim putem, slanjem dopisa (formular u PDF) na adresu SAVA NEŽIVOTNO OSIGURANJE a.d.o. Beograd, Bulevar vojvode Mišića 51, 11000 Beograd,
- u bilo kojoj od naših poslovnih jedinica (www.sava-osiguranje.rs, poslovna mreža)
- putem internet prezentacije ili elektronske pošte, slanjem prigovora na adresu prigovori@sava-osiguranje.rs, kada je društvo za osiguranje dužno da odmah potvrdi prijem prigovora
- popunjavanjem online formulara
Prigovor treba da sadrži sledeće elemente:
- ime, prezime i adresu podnosioca prigovora ako je reč o fizičkom licu, odnosno poslovno ime i sedište pravnog lica i ime i prezime zakonskog zastupnika pravnog lica, odnosno ovlašćenog lica ako se prigovor podnosi u ime i za račun pravnog lica, kontakt telefon i e-mail adresu podnosioca prigovora
- razloge za prigovor i zahteve njegovog podnosioca
- dokaze kojima se potkrepljuju navodi iz prigovora
- datum podnošenja prigovora
- potpis podnosioca prigovora, odnosno njegovog zastupnika ili punomoćnika, osim u slučaju da se prigovor podnosi u elektronskoj formi
- punomoćje za zastupanje ako je prigovor podneo punomoćnik
- poziv na broj štete, ukoliko se prigovor odnosi na rešenje štete
Društvo za osiguranje je dužno da podnosiocu prigovora pismeno odgovori najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Odgovor sadrži izjašnjenje na navode iz prigovora, uz obrazloženje, ocenu osnovanosti prigovora i potpis ovlašćenog lica.
Ako društvo za osiguranje prigovor oceni kao osnovan, obavestiće podnosioca prigovora o tome da li su razlozi zbog kojih je prigovor uložen otklonjeni, odnosno o roku za njihovo otklanjanje i o merama koje će biti preduzete za njihovo otklanjanje.
Ako je prigovor dostavljen elektronskom poštom ili podnosilac prigovora zahteva da mu se elektronskom poštom dostavi odgovor, odgovor se može poslati u elektronskom obliku, potpisan kvalifikovanim elektronskim potpisom, u smislu zakona kojim se uređuje elektronski potpis.
Izuzetno, ako društvo za osiguranje ne može da dostavi odgovor u roku od 15 dana od dana prijema prigovora, iz razloga koji ne zavise od njegove volje, taj rok može se produžiti za najviše 15 dana, o čemu je društvo za osiguranje dužno da pismeno obavesti korisnika usluge osiguranja u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Obaveštenje sadrži razloge zbog kojih nije moguće dostaviti odgovor u roku od 15 dana od dana prijema prigovora, kao i krajnji rok u kome će odgovor biti dostavljen.
Ukoliko nije zadovoljan odgovorom društva, podnosilac prigovora može da podnese prigovor Narodnoj banci Srbije, nadležnom organu za nadzor nad poslovanjem društava za osiguranje (adresa: Nemanjina 17, 11000 Beograd, web sajt: http://www.nbs.rs/ ).
Narodna banka Srbije vaša prava i interese štiti putem:
- razmatranja obaveštenja/prigovora, i
- sprovođenja postupka posredovanja – medijacije
S poštovanjem,
Vaše Sava neživotno osiguranje